|
Jeg har mødt en mand, på min færden gennem denne verden, som jeg førhen ville gå en meget lang bue udenom, men efter jeg
har lært ham ”lidt” at kende ”indefra”, og set hvilket vidunderligt menneske han egentlig er, er den måde, som jeg har
tænkt på andre mennesker efter førstegangsindtrykket blevet revideret en hel del. Nogle er skønheden og andre udyret. Jeg
har konstateret, at der er stor forskel på, når man kigger på en person om det er udefra eller indefra. Man kan jo godt
være smuk udenpå, men ”grim” indeni og omvendt. Nogle kan ikke beskrives, de skal opleves. Hvilken måde er egentligt
bedst, at være smuk på? © 2008 Pakú. |